Vaneændring

Workbook

Fokus på vaner

Kender du det, at du er frustreret og har dårlig samvittighed over, at du gang på gang “falder i” og skal starte forfra på dit vægttab?

Har du prøvet alle slanke- og pulverkure, der har været på markedet igennem årene?

Har du tabt dig dig et utal af gange og taget det hele (plus lidt til) på igen?

Hvis du kan svare “ja” til et eller flere af disse spørgsmål, tror jeg at det skyldes, at du ikke har forkuseret på at ændre dine vaner for bestandigt.

Vil du starte et varigt vægttab, så er det nødvendigt at du ændrer de vaner, der er skyld i din yoyo vægt.

Du har sikkert et antal vaner, der spænder ben for, at du opnår din drømmevægt.

Har du lyst til at arbejde med dine vaner for at opnå en sund livsstil og et varigt vægttab?

Hver vane skal du give fuld fokus i 3 uger og erstatte vanen med en ny vane, der skaber en sundere livsstil for dig. Derefter kan du tage en ny vane under luppen og give den fokus i 3 uger, samtidig med at du stadig holder øje med at den første vane ikke vender tilbage til den gamle gænge. Efter yderligere 10 uger (altså 3 måneder i alt) vil den første vane have forandret sig til en automatiseret proces – på lige fod med at du børster tænder hver morgen og aften, som du egentlig ikke rigtig tænker over.

Jeg har lavet en workbook, du kan bruge til dit vanearbejde. Der er forslag til, hvilke vaner du kan tage hul på. Der er også blanke linjer, som du kan bruge til netop DIN vane, som du ønsker at arbejde med. Workbooken har blanke sider, som du kan udfylde med netop dine tiltag i forhold til vaneændring og der er også plads til, at du kan skrive dine tanker ned i forløbet. Både de positive tanker, når du føler at du sejrer over vanen og lykkes med at indføre den nye vane og de mindre positive tanker, når du synes det er svært.

Samtidig med at du beder om at få tilsendt din workbook, accepterer du at jeg fremover sender “Gretes input” til din e-mail. Du kan til enhver tid afmelde dig Gretes input – alle e-mails indeholder link til at afmelde.

Tilmeld dig her og få din workbook straks:

HUSK AT BEKRÆFTE DIN E-MAIL ADRESSE SOM DET FØRSTE – TJEK EVT. DIN SPAMMAPPE & TILFØJ GRETE@GRETESUNIVERS.DK SOM SIKKER AFSENDER ELLER I DINE KONTAKTER

Gretes input indeholder

  • Tips og tricks til vægttab og -vedligeholdelse
  • Opdatering om seneste nyt på sundhedsområdet
  • Besked om arrangementer og nye forløb i GretesUnivers

Det får du, hvis du tilmelder dig Gretes input.

  • Jeg giver dig også besked, når der er konkurrencer i GretesUnivers, som du kan deltage i og få mulighed for at vinde gode og lækre præmier.
  • Og lejlighedsvis vil jeg også sende dig gode tilbud og mulighed for rabatter.

Tænk hvis du én gang for alle kunne opnå din drømmevægt, blive fri for kur-tankegang og få (mad)ro i hovedet.

Det er sikkert ikke madro, du oplever, når du gang på gang starter en ny kur på en mandag, som du slutter igen om onsdagen, for at love dig selv, at du starter igen på mandag. Så er det nemlig let at tabe modet. Og det er let at give op og falde tilbage til de gamle vaner. For det er nok dig, der er noget galt med, når du ikke kan opnå din drømmevægt og holde fast i den.

Få en workbook til at skabe vanefokus, der kan blive vejen til dit sidste vægttab.